wtorek, 14 kwietnia 2015

LAKIER BEAUTY - BIEDRONKA! :)

Cześć kochani!


Mimo tego, że Dominika pokazywała wam ostatnio lakier i naklejki to i tak chciałam wam pokazać lakier z BIEDRONKI do którego nie byłam jakoś nigdy przekonana ale się skusiłam i się cieszę :)




OD PRODUCENTA :

Lakier do paznokci BeBeauty9,5 g
Long-Lasting Trwały: 
- formuła long-lasting zapobiega szybkiemu ścieraniu się
 - szybko schnący Glossy Colour
 - niewiarygodny połysk 
 -długo utrzymuje się na paznokciach 
- gładka aplikacja



MOJA OPINIA:

-Pojemność 9,5 g moim zdaniem +
-Co do ścierania praktycznie go nie ma +
-Szybko schnący hmmm... moim zdaniem przeciętnie
-Niewiarygodny połysk, moim zdaniem normalny połysk jak
u większości lakierów ..
-Długo utrzymuje się na paznokciach TAKK!! +
-Gładka aplikacja, jak najbardziej! :) +

POLECAM WAM BARDZO TEN LAKIER JEGO CENA TO OKOŁO 5 ZŁ ALE SAMA
NIE WIEM, TERAZ CHYBA ICH NIE MA W SPRZEDAŻY ALE JAK BĘDĄ
KONIECZNIE SOBIE KUPCIE :)

A teraz jak wyglądał na moich paznokciach :)











04.04.2015 r 
POMALOWANE :)








         12.04.2015 r

    ZACZĘŁO MI SIĘ 
   DZIAĆ TROSZCZĘ 
        SZYBCIEJ:(



Więc polecam wam bardzo ten lakier jak za tą cenę
tym bardziej jak chodzicie do szkoły i nie macie w tygodniu czasu na malowanie paznokci :)                                                               
A i lakier na paznokciach ma taki kolor jak w buteleczce :)                                                       
SUPEEEEER!!!!                                                       


A wy miałyście może których z tych lakierów ?:)



BUZIAKI, DAGMARA:*








5 komentarzy:

  1. Ja lubię te lakiery do paznokci, bo nie trzeba niewiadomo ile dać za nie, aby uzyskać podobny efekt :) Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier ma śliczny kolor ;O
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery z Biedry są spoko xD
    Miałam dwa tej firmy- limonkowy i różowy i byłam zadowolona <3
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię te lakiery,ale masz cudowne pazurki mi się nigdy nie uda takich mieć :).
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie, i niesamowity efekt.
    Ja rzadko maluję paznokcie, głównie tymi z Golden Rose
    Chyba zakupię ten produkt, muszę poszukać delikatnych kolorów :-)
    Pozdrawiam!
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń